Tonåring

Åh vad jag hatar när vuxna tror att dom vet hur det är att vara "tonåring!" Och när dom pratar över huvudet på en och säger "jamen hon är ju i den där åldern.."
Alla tonårsböcker handlar om "tonårs-problem" som killar och kompisar.. Det är som att alla tror "vet" hur en tonårings hjärna fungerar! Nej, jag tänker inte BAAARA på killar och typ lyssnar på britney spears!
Jag läser tonårsböcker ibland, men mest fantasy och sånt. Det kan kännas bra ibland med böcker som handlar lite om problem som jag har, men tillslut blir man galen! Det enda som står i dom är "Ingen förstår mig" "Jag vill vara en i gänget, men jag vill inte låssas vara nån annan än den jag är" ...
Jag läser böcker för att jag vill komma bort från problem, inte fortsätta uppleva dom i tonårsböcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0