Snacka skit

Det är väl allmänt dåligt att snacka skit om folk... Men alla gör det, även jag.

Fast det känns bäst om man säger nåt bra innan som: "Hon är jätterolig, men idag så var hon.."
Fast en grej jag avskyr är när nån snackar skit om någon som dom fjäskar för typ.
Såna som säger tex "Jaa hon är sjukt jobbig och bitchig bla bla" Och sen går och gullar och kramas med personen dom snackat om... När jag snackar riktig skit om nån så brukar det inte vara en person som jag umgås jättemycket med och som jag tycker är jobbig.
Jag tycker att det inte är så farligt om man tex säger: "Hon är så jobbig för att hon glömmer alltid att ta med saker.."
För det är liksom en småsak, det är värre när det är nåt ytligt som man säger bara för att hata som tex: "hon är så jävla tjock."
Det har ingenting om personen att göra!
Men det är naturligt att snacka om folk, men man ska inte göra det ofta.. Då blir det bara trubbel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0