Smink

Mitt mål är att inte behöva smink. Jag ser inte direkt ut som en helt annan person när jag har smink, men jag ser ju annorlunda ut... Jag använder inte så mycket smink, men det gör skillnad!
Jag har varit osminkad i skolan, men då har jag liksom känt mig ful, och så vill jag inte känna. Jag vill inte bli som dom som inte kan gå utanför huset osminkade!
Smink är kul, och man känner sig mer självsäker när man känner sig fin. Men jag vill kunna känna mig fin utan smink också... För ibland, när jag ser mig i spegeln osminkad så tänker jag "Så där ser jag egentligen inte ut...jag har ju inte sminkat mig." Och det är ju helt fel! Därför ska jag vara osminkad större delen av sommarlovet, jag vill vänja mig. Jag ska bara sminka mig när det är något speciellt tillfälle eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0