Ohfuck

Jag skulle kolla på skor idag, och jag råkade strosa in i lite klädbutiker också... Egentligen ska jag inte, för jag får ju inte köpa någe kläder, ska ju spara till London. Men då såg jag en så sjukt snygg klänning/topp som jag lätt skulle vilja ha som skolavslutningsklänning! Men jag har ju redan en klänning! Så jag fick värsta ha-begäret och jag fick panik, jag såg ju ut som värsta lejonet i den där klänningen! ÅÅÅÅH
Så här ser den ut på hemsidan.. Men det är så sjukt mycket snyggare i verkligheten, färgerna är mycket starkare!

Kommentarer
Postat av: vivvy

fiiin! :)



du har verkligen bra smak så kan du hjälpa mig att välja kläder till min avslutning??



jag tänkte ha shorts men jag kan inte välja vilken topp jag ska ha till det :P

Här är en bild:



http://i53.tinypic.com/21945k5.jpg



snälla svara min avslutning är på måndag:P

2011-06-08 @ 21:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0