Kläder jag köpte i London

Topp - Topshop

Linnen - Primark

Magtröja - Primark

Shorts, Tröja - Camden Market.

Det här var kläderna som jag köpte i London! Köpte massa basiclinnen också, men palla fota dom liksom.
Det var sjukt billigt på Primark! Men man kunde knappt vara därinne, det var folk överallt och kön till omklädningsrummen var aslång, så jag köpte utan att prova. På Camden var det också billigt, och det fanns sjukt mycket snygga kläder! Jag var där i 3 timmar, och han ändå bara se en del av marknaden.
Topshop i London var helt sjukt najs! Topshop-butiken var jättefin, dom hade massa godis och cupcakes som dom sålde i butiken! Och om man gick ner en trappa så kom man till Topshop - Second hand! Jag fick värsta utbrottet när jag såg alla grymma kläder! Jag kunde dock bara köpa EN grej, hade liksom inte mycket pengar kvar, och second hand kläderna var alldeles för dyra, så det fick på toppen på bilden.
På Topshop

Jag när jag försöker prova plagg... Notera INTE mitt hår och att jag ser lite störd ut. heh

Kommentarer
Postat av: Matilda

kolla gärna in min blogg! :)

www.matildas.blogg.se

2011-06-29 @ 19:37:02
URL: http://matildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0