Hejhej

Idag har jag bara chillat och packat upp lite kläder.
Att packa upp måste vara det tråkigaste som finns buuh.
Alla dissar mig! Knäppankan och Nea har ju dragit iväg på värsta fotbollslägret! Just nu när jag har kommit hem och väntar mig att telefonen ska överhettas av uunderbara och gulliga sms som: "Jag har saknat dig så mycket gullepluttis, jag gör allt för dig! Ska vi ses så bjuder jag på fika! <33333"
Men icke!
Jag får ligga här själv, mysa och titta på Scrubs </3
Bara för att vara lite mer ensam så hittade jag en bild på mitt armband som jag köpte i London..
"Given by one friend to another as a symbol of friendship.."
Jag hade ju bara råd med ett armband! Och det var ju så fint!
Men det är väl bra att vara vän med sig själv eller hur? eheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0