Ett eget ställe

Häjsan alla kameler! Idag ska jag få tummen ur röven och städa mitt rum! Jippie!
Karro och jag snackade förutom om att skaffa ett litet hus eller koja, där skulle vi ha ett litet kylskåp med saker som bara VI gillar, och vi skulle ha en cykel som vi skulle åka ut på äventyr med. Vi skulle pimpa cykeln så den ser fantastisk ut, och vi skulle vara uppe hela nätterna och äta frukost utomhus klockan typ 4.
Och jag skulle vilja göra det, SERIÖST! Tänk vad najs att sitta å grilla vid 3 på morgonen och sen gå in i sin lilla stuga och spela monopol typ... Och sen vid lunch så kunde man fara ut på äventyr och åka VART MAN VILLE.
ÅH det vill jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0