Dag ett dåra...

Jag heter Siri, kallas Bob.
Jag är brunett och jag har bruna ögon, och jag blir alltid väldigt brun på sommaren. (YEY)
Jag lever i Stockholm, i en villa med mina föräldrar och jobbiga lillebror. (BUU)
Hm... Vad kan man säga? Jag är en rolig (tycker jag) och jag kan väl vara ganska så trevlig, jag är nog ganska känslig också, fast jag inte alltid visar det... Jag är väldigt ivrig! Faktiskt, jag kan inte vänta på något, och jag oroar mig alltid i onödan för olika saker. Jag är väldigt utåtriktad, tycker att det är jobbit som fan med pinsamma tystnader (kanske för att jag aldrig ÄR tyst) och jag tycker att det är jobbigt när folk inte vill göra nåt, och säga vad dom tycker, jag förstår det...Men det är jobbigt.
Jag vill ha en hund, så mycket att det gör ont :(
JAHA, det var väl pyttelite om mig (har massa mer, men pallar inte skriva).
DET ÄR JAG DET (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0