Åh

Igår satt jag deppad, på bussen.
Då plötsligt en gammal gubbe med systembolaget-kasse i händerna utropar:
- Hummnummnarrjajaaarajajar spppht raaaajaja! (ungefär så)
Man hör inte vad han säger, utan han bara lutar sig mot några nior på bussen och berättar typ sitt livs historia.
- Jaasshh, deh vahg shhmmt  BAMPAMPARAMPAMPARAMM!! säger han och verkar prata om lumpen eller något liknande! Han verkade vara så glad när han satt där och svamlade, och ingen i bussen tittade äcklat, utan bara satt och log. Jag vet inte varför, men jag tyckte att det var... fint på något sätt... Och jag tyckte så synd om honom när han började mumla om att dom där niorna inte skulle ta narkotika, det lät typ såhär:
- Narkotishka, näenäe, ingeh bra grejer decht.
Stackars gamle knarkare, han har säkert haft det jättesvårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0