SVAR!

Min "frågestund" blev ju lite mobbad, hahaha.
Men här kommer svaren!

Vad har du tänkt gå på för gymnasium och vilken linje?


svar: Jag vill bli fotograf när jag blir "stor"... Jag kommer antagligen vilja gå någon bildlinje :) Min kusin tipsade mig om hans gymnasium, globala gymnastiet: Där finns det bildlinje och dom serverar bara egenlagad vegetarisk mat där, och det är ju praktiskt!

Kan du något mer språk än svenska?


svar: Nej... Men jag skulle vilja!


Och vilket är din favorit artist/band? 
:)


svar: Off...den var svår! Jag älskar musik väldigt mycket, och jag hittar nya band och artister att lyssna på hela tiden! Men just nu lyssnar jag mycket på The Smiths, Joy Division och Slagsmlsklubben :)


Heidilidoodoo!

Hur ser din drömmaskros ut? Gul, rosa eller kanske t.o.m lite skiftandes i blått?! :O

Hur många gånger har du tvingat din kära vän Karolina att strida livsavgörande strider mot stora, giftiga spindlar bara för att DU inte skulle kunna komma in i huset annars?! Hur tror du det påverkar hennes relation med lakritssnören med kolasmak doppade i kokos?
vavavavavaavaa?

svar: Min drömmaskros är nog regnbågsfärgad eller röd! Jag har ingen aning om hur det påverkar din relation med kokos när du räddar mig från spindlar, kära lilla gås-karolina... Men hur skulle jag klara mig utan dig?

vf har du bytt stil från dekora -.-


svar: Jag klädde mig förut i en sorts blandning mellan svagt "emo" och lite decora... Men det var alldeles för jobbigt att klä sig så, så jag slutade... Men vem är du? Hur vet du hur jag klädde mig för något år sedan?

Hej läste att du har viltigo =) kmr all din hudpigment att försvinna så du blir helt vit? som typ michael jackson?
ps du är jätte snygg är avundsjuk hehe :) ÄLSKAR ditt hår!!

kram Bella
svar: Jag tror inte att det ens går att bli helt täckt med vitiligofläckar, så att man blir helt vit... Och jag har för mig att michael jackson hade vitiligo, och att han sedan operera sig helt vit för att fläckarna inte skulle synas? Aja, jag vet inte riktigt, men jag mina fläckar kommer nog aldrig att täcka hela mig ;)
Tack! Du är typ den enda som gillar mitt hår hahaha

Kommentarer
Postat av: majan

jag vet att du hade dekora innan för jag läste din förra blogg också

2011-04-27 @ 17:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0