SV:


sv: Hahaha, för att jag skulle lägga ut en bild på min tjocktröja och då blev det inte en bättre bild än den där...
sv: Jag har en sjukdom som heter vitiligo. Den är inte farlig för hälsan och den smittar inte.
Grejen är att pigmentet (det som gör att man blir tex brun på sommaren), FÖRSVINNER på vissa ställen på kroppen, det gör att det blir vitt. Jag stör mig inte så mycket på fläckarna, bara när folk kallar mig för eksembarn eller brännskadad! Och det var en tjej som blev typ skiträdd och trodde att fläckarna smittade när hon såg mig i omklädningsrummet i skolan... Men jag tar inte åt mig egentligen, för dom har inget att säga, så dom är så patetiska att dom kommenterar min kropp.


Kommentarer
Postat av: Chan

Och om du har vitiligo?! Du är skitsnygg ändå så man tänker ju inte ens på det.

Så bra tjejen, tummen upp :P

2011-04-21 @ 07:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0