Ibland känner man sig utelämnad

Jag kan inte direkt säga att det är "synd" om mig. Men jag gick hem från skolan idag för att.. okej, det känns ju weird att skriva saker på en blogg istället för att framhäva det irl. Ibland känner man sig utelämnad, och man vet inte varför det blev så, varför? Jag har fortfarande fantastiska vänner och så, men jag förstår inte, jag vet knappt vem jag är längre, det känns inte så. Man försöker anpassa sig till andra människor, utan att bli wannabe och tillslut vet man inte vad man ska göra, göra för att folk ska gilla en, för att folk ska förstå. Tillslut tänker man på varenda sak som man gör och ångrar sig så fort man har sagt nåt.
Jag hatälskar så många, det är jobbigt.

Kommentarer
Postat av: johan

det var vackert.... men du har världens najsaste header :-)

2010-12-06 @ 18:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0